CENNIK DOSTAWY
I. Cennik dostaw krajowych
1. DHL Przelew - płatność z góry (przelew, systemy płatności) - 25,oo zł, na palecie - 130,oo zł
2. DHL Pobranie - płatność przy odbiorze - 25.oo zł, na palecie - 130,oo zł
3. DPD - płatność z góry (przelew, systemy płatności) - 25,oo zł
4. DPD - płatność przy odbiorze - 25,oo zł
Kody rabatowe: /włączane czasowo/
Nazwa | Kody | |
1. | Rabat 7 % za przekroczenie 15000 złotych brutto bez kosztów transportu | 9WM5PATW |
2. | Rabat 4 % za przekroczenie 4500 złotych brutto bez kosztów transportu | X8C8QYG1 |
3. | Rabat 3 % za przekroczenie 3500 złotych brutto bez kosztów transportu | GY3EHL79 |
4. | Rabat 2,50 % za przekroczenie 2500 złotych brutto bez kosztów transportu | E3AGXJ4S |
II. Cennik dostaw zagranicznych (kraje UE)
1. DHL/RABEN - płatność z góry (przelew, systemy płatności) - 135,3 zł (waga do 29 kg), 561,99 zł (waga 30-500 kg)
Uwaga, możliwość indywidualnej wyceny dla każdego kraju UE - z uwagi na ograniczenia wewnątrz panelu administracyjnego sklepu nie jesteśmy w stanie zaoferować cen wysyłki dla konkretnych państw.
III. Cennik dostaw zagranicznych (kraje spoza UE)
1. Ceny ustalane indywidualnie.
WYCIĄG Z REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO KOMINKI RATUR
OBOWIĄZUJĄCY OD 25 GRUDNIA 2015
VI. CENA WYSYŁKI
1. Do zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od wagi towaru i wyboru sposobu dostarczenia przesyłki.
2. Koszt przesyłki pobierany jest od każdego zamówienia osobno. Wysyłki realizowane są przez różne firmy przewozowe w różnych cenach, a ich wysokość jest określona przy każdym złożonym zamówieniu.
3. Koszty przesyłki towarów do Państw Unii Europejskiej są ustalane indywidualnie i wymagają akceptacji Zamawiającego.
VII. Sposób i terminy płatności za produkt
Sklep Internetowy E-kominki Ratur udostępnia Klientowi/Zamawiającemu następujące płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
1. Przelew tradycyjny - wpłata na konto Sprzedającego:
a/ Bank: ING Bank Śląski S.A. Numer rachunku: 21 1050 1793 1000 0090 7858 8234
2. Przelew tradycyjny - wpłata na konto Sprzedającego z zagranicy:
Bank: ING Bank Śląski S.A.
Numer rachunku:PL 21 1050 1793 1000 0090 7858 8234
Kod BIC ( Swift ): ING BP LPW
3. Szybka płatność internetowa z konta bankowego, lub karta kredytowa - PayU:
4. Płatność przy odbiorze - należność pobiera doręczyciel. Zamawiający płaci za towar przy dostawie.
5.Nowość- płatność w systemie ratalnym Raty Santander Consumer Bank SA.
Terminy płatności:
1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
3. W przypadku wyboru płatności w systemie ratalnym, Klient postępuje zgodnie ze wskazówkami określonymi przez Santander Consumer Bank SA.
VIII. Warunki dostawy zamówień
1.Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Państw Unii Europejskiej.
2.Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba, że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu ( w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe ) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „ koszty dostawy” oraz w trakcie Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3.Termin dostawy Produktów do Klienta wynosi 48 godzin roboczych lub wynosi 30 Dni Roboczych, chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a/ w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy,
b/ w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką Produktów określone są w regulaminie firm kurierskich Schenker, Siódemka, DPD, DHL, Kolporter, UPS, Raben, Pekaes S.A., Poczta Polska i pozostałe.
5.Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na:
a/ sprawdzeniu przez Sprzedawcę kompletności wysłanych danych, potwierdzenia ilości i rodzaju i ceny zamawianego Produktu.
b/ jeśli Zamawiający potwierdzi wszystkie informacje, jego zamówienie zostanie ostatecznie zaakceptowane o czym zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail.
c/ ostateczne zaakceptowanie zamówienia oznacza, że do Zamawiającego zostaje wysłany zamówiony towar. W momencie przekazania przesyłki do rąk kuriera, Zamawiający otrzymuje wiadomość e-mail informującą o tym fakcie oraz o danych na temat numeru przesyłki, przewidywanego czasu dostarczenia oraz informacji nt. dostarczenia faktury VAT.
d/ w momencie odbioru przesyłki Klient powinien uiścić należną opłatę kurierowi / jeśli płatność występuje – za pobraniem /,
a następnie sprawdzić zawartość przesyłki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego
w zamówieniu Produktu, Produkt jest inny niż zamawiany, lub Produkt jest uszkodzony, Zamawiający ma prawo nie przyjmować przesyłki, o czym powinien niezwłocznie
powiadomić niezwłocznie Sprzedającego telefonicznie na nr tel.: 502 262 593, 501 494 026 lub + 48 48 363 55 79. Uszkodzenia zgłaszane przez zamawiającego po przyjęciu Produktu nie będą uwzględniane.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „RATUR” w Radomiu - właściciel sklepu internetowego KOMINKI RATUR